Belgrade Castle - Château de Belgrade
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Belgrade Castle - Château de Belgrade

HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Treaty of Diplomatic relation between Kingdom of Serbia and Kingdom of Bosnia

Go down 
AuthorMessage
Dark_Magician

Dark_Magician

Treaty of Diplomatic relation between Kingdom of Serbia and Kingdom of Bosnia Empty
PostSubject: Treaty of Diplomatic relation between Kingdom of Serbia and Kingdom of Bosnia   Treaty of Diplomatic relation between Kingdom of Serbia and Kingdom of Bosnia Icon_minitimeFri 18 Jun 2010 - 8:38

Quote :
Уговор у вези са статусом амбасадора Краљевинe Србијe и Краљевине Босне

Члан 1

Краљевина Србија признаје Краљевину Босну као суверену и независну државу.
Краљевина Босна признаје Краљевину Србију као суверену и независну државу.

Члан 2

Амбасада Краљевине Србије у Краљевини Босни сматра се за територију Краљевине Србије.
Амбасада Краљевине Босне у Краљевини Србији сматра се за територију Краљевине Босне.

Члан 3

Амбасадор Краљевине Србије има дипломатски имунитет на територији коју контролише Краљевина Босна.
Амбасадор Краљевине Босне има дипломатски имунитет на територији коју контролише Краљевина Србија.
Дипломатски имунитет по функцији имају: Кнез и Министар Спољних Послова Краљевине Србије у Краљевини Босни.
Дипломатски имунитет по функцији имају: Кнез (Краљ, Регент) и Министар Спољних Послава Краљевине Босне у Краљевини Србији.

Члан 4

Краљевина Србија може прогласити Амбасадора Краљевине Босне персоном нон грата и одузети му дипломатски имунитет.
Краљевина Босна може прогласити Амбасадора Краљевине Србије персоном нон грата и одузети му дипломатски имунитет.

Члан 5

Дипломатски имунитет се одузима уколико Амбасадор учини неки од следећих злочина: пљачку, напад на Град, напад на Замак у Главном Граду.
Судиће му се по законима државе у којој се тренутно налази.

Члан 6

Краљевина Србија се обавезује да штити и помаже Амбасадора Краљевине Босне кад овај то затражи или не затражи.
Краљевина Босна се обавезује да штити и помаже Амбасадора Краљевине Србије кад овај то затражи или не затражи.

Члан 7

Ако нека потписница овог Споразума жели да га поништи то може учинити само у року 7 дана од избора новог Већа, при чему обавештава другу страну потписницу овог Споразума.

Члан 8

Овај Споразум је писан у три верзије Српској, Енглеској и Босанској. Све три верзије имају исту вредност пред Судом.

Потписано датума 09.06.1458. године у Београду, Краљевина Србија

Vukasin_Jugovic
Кнез Српски у име Српског Народа
Treaty of Diplomatic relation between Kingdom of Serbia and Kingdom of Bosnia Novigrbplavi

Cvakica Kosača
Banica Kraljevine Bosne i naroda Bosanskog
Treaty of Diplomatic relation between Kingdom of Serbia and Kingdom of Bosnia Crvenipecat

Quote :
Ugovor u vezi sa statusem ambasadora Kraljevine Srbije i Kraljevine Bosne

Član 1

Kraljevina Srbija priznaje Kraljevinu Bosnu kao suverenu i nezavisnu kraljevinu.
Kraljevina Bosna priznaje Kraljevinu Srbiju kao suverenu i nezavisnu kraljevinu.

Član 2

Ambasada Kraljevine Srbije u Kraljevini Bosni smatra se za teritoriju Kraljevine Srbije.
Ambasada Kraljevine Bosne u Kraljevini Srbiji smatra se za teritoriju Kraljevine Bosne.

Član 3

Ambasador Kraljevine Srbije ima diplomatski imunitet na teritoriji koju kontroliše Kraljevina Bosna.
Ambasador Kraljevine Bosne ima diplomatski imunitet na teritoriji koju kontroliše Kraljevina Srbija.
Diplomatski imunitet po funkciji imaju: Knez i Ministar spoljnih poslova Kraljevine Srbije u Kraljevini Bosni.
Diplomatski imunitet po funkciji imaju: Ban i Ministar spoljnih poslova Kraljevine Bosne u Kraljevini Srbiji.

Član 4

Kraljevina Srbija može proglasiti Ambasadora Kraljevine Bosne personom non grata i oduzeti mu diplomatski imunitet.
Kraljevina Bosna može proglasiti Ambasadora Kraljevine Srbije personom non grata i oduzeti mu diplomatski imunitet.

Član 5

Diplomatski imunitet se oduzima ukoliko Ambasador učini neki od sljedećih zločina: pljačku, napad na grad, napad na zamak u glavnom gradu.
Sudit će mu se po zakonima Kraljevine u kojoj se trenutno nalazi.

Član 6

Kraljevina Srbija se obavezuje da štiti i pomaže Ambasadora Kraljevine Bosne kad ovaj to zatraži ili ne zatraži.
Kraljevina Bosna se obavezuje da štiti i pomaže Ambasadora Kraljevine Srbije kad ovaj to zatraži ili ne zatraži.

Član 7

Ako neka od potpisnica ovog Sporazuma želi da ga poništi to može učiniti samo u roku od 7 dana od izbora novog Stanka, pri čemu obavještava drugu potpisnicu ovog Sporazuma.

Član 8

Ovaj Sporazum je pisan u tri verzije Srpskoj, Engleskoj i Bosanskoj. Sve tri verzije imaju istu vrijednost pred sudom.

Potpisano datuma 09.06.1458. godine u Beogradu, Kraljevina Srbija

Vukasin_Jugovic
Knez Srbski u ime Srbskog naroda
Treaty of Diplomatic relation between Kingdom of Serbia and Kingdom of Bosnia Novigrbplavi

Cvakica Kosača
Banica Kraljevine Bosne i naroda Bosanskog
Treaty of Diplomatic relation between Kingdom of Serbia and Kingdom of Bosnia Crvenipecat

Quote :
Treaty of Diplomatic Relations between the Kingdom of Serbia and Kingdom of Bosnia

Article I

The Kingdom of Serbia acknowledges Kingdom of Bosnia as a sovereign and independent country.
Kingdom of Bosnia acknowledges the Kingdom of Serbia as a sovereign and independent country.

Article II

The Serbian Embassy in Kingdom of Bosnia is considered as territory of the Serbian Kingdom.
The Kingdom of Bosnia Embassy in the Serbian Kingdom is considered as territory of Kingdom of Bosnia.

Article III

The Ambassador of the Serbian Kingdom has diplomatic immunity whilst within the territory controlled by Kingdom of Bosnia.
The Ambassador of Kingdom of Bosnia has diplomatic immunity whilst within the territory controlled by the Kingdom of Serbia.
The bearers of diplomatic immunity, by function, are: the Regent and foreign affaires minister of the Serbian Kingdom in Kingdom of Bosnia.
The bearers of diplomatic immunity, by function, are: the Regent and foreign affaires minister of Kingdom of Bosnia in the Kingdom of Serbia.

Article IV

The Kingdom of Serbia can declare the Ambassador of Kingdom of Bosnia a “persona non grata” and remove their diplomatic immunity.
Kingdom of Bosnia can declare the Ambassador of the Serbian Kingdom a “persona non grata” and remove their diplomatic immunity.

Article V

The diplomatic immunity is removed if the Ambassador commits one of these crimes: robbery, attack on a town, attack on the Castle in the Capitol
They will be judged by the laws of the country they are currently in.

Article VI

The Kingdom of Serbia is obliged to protect and help the Ambassador of Kingdom of Bosnia whether they request it or not.
Kingdom of Bosnia is obliged to protect and help the Ambassador of the Kingdom of Serbia whether they request it or not.

Article VII
Should either signatory of this Treaty wish to cancel it, they may do so solely during the interval of 7 days since the election of a new Council, by informing the other signatory of this Treaty.

Article VIII

This Treaty is written in three versions: Serbian, English and Bosnian. All three versions have the same validity at court.

Signed on 09.06.1458. in Belgrade, Kingdom of Serbia

Vukasin_Jugovic
Serbian Duke on behalf of the Serbian People

Cvakica Kosača
Grand Duchess of Bosnian Kingdom and Bosnian people
Back to top Go down

Treaty of Diplomatic relation between Kingdom of Serbia and Kingdom of Bosnia
Page 1 of 1